miércoles, 20 de julio de 2022

M'agrada matinar.

Leamington, 21 de juliol de 2022

M'AGRADA MATINAR.

Estic a Leamington a casa dels meus fills. Aquí també m'agrada despertar-me molt de matí. A les cinc i mitja o les sis del matí (s'horari local és una hora menys que a Eivissa) quasi sempre estic despert. Reconec que m'agrada anar-me'n a dormir ben aviat. A les deu o màxim a les onze estic dormint. M'agrada veure des del jardí de sa casa com comença es dia, com a poc a poc es fa de dia i canvien els colors. M'agrada disfrutar d'aquests petits moments.

 

 

M'agraden ses matinades. Intent no perdre'm cap. És una cita amb mi mateix. Tot està tranquil, quiet. Els carrers buits. Ses estrelles al cel i sa lluna ho il·luminen tot. Molt sovint estic acompanyat. Una nena petita em fa companyia. "Jimena. ¿Què fas aquí a aquestes hores? Hauries d'estar dormint". Des d'allà amunt em somriu. M'agrada aquest moment quan sa lluna i ses estrelles ens diuen adeu i donen pas al sol i a sa llum. No us podeu imaginar sa col·lecció de colors que el cel em regala cada matí. Grocs, vermells, taronges, grisos. Algun dia els núvols i sa pluja també demanen per uns moments el seu protagonisme.

Per jo és el moment més important del dia. Estic sol i puc pensar i reflexionar. Comença un nou dia, una nova oportunitat de disfrutar. Estic content de ses besades i ses abraçades que he donat als meus fills i nets o dels somriures que he dibuixat a sa cara dels meus amics amb aquests petits escrits. Rebre felicitat i donar felicitat és el millor de sa vida.

M'agrada esmorzar al jardí, tranquil·lament, d'assegut, llegir els diaris digitals i observar com els coloms o alguns esquirols busquen el seu menjar. Es carrer, a poc a poc va despertant. Passen els cotxes i camions. Sa gent, uns caminen a sa feina i altres, pocs, se'n van a dormir. Els més valents ja surten a fer deport o a caminar.

Es tràfic de cotxes i sa remor augmenta per moments. M'agrada reflexionar sobre sa meua vida. Matinar em fa fonyar a terra i em recorda lo poca cosa que som. El temps passa molt de pressa. Es sol seguirà sortint quan jo ja no estigui aquí. I no ho dic en pena, al contrari pens que és bo tenir-ho present cada dia. Tenir-ho al cap m'ajuda a disfrutar dels petits moments i aprofitar tots els meus dies, hores i minuts en ses coses i persones que realment m'importen.

Comença a fer molta calor. S'aire és agradable, però és s'hora de canviar de lloc. M'espera es parc que tinc al costat de casa. Hora de caminar i fer una passejada. Tinc ganes que faci menys calor i plogui per netejar s'ambient, els camps i els boscos. Ganes que s'acabi s'estiu? Doncs unes poques. Aquests dies de forta calor, m'esgoten. Em deixen sense energia.

Mentrestant continuaré fent es matiner. M'agrada. M'agrada disfrutar d'aquest moment únic. Sa vida segueix. Hem de continuar disfrutant dels bons petits moments que, malgrat tot, sa vida ens segueix regalant.

Sa felicitat està en aquests petits moments.


 

 


No hay comentarios:

Publicar un comentario