domingo, 10 de julio de 2022

Una imprudència.

Eivissa, 21 de Juliol 2022

UNA IMPRUDÈNCIA.

S'altre dia vaig cometre una imprudència. Una més. Sembla estrany, però en un acte de valor vaig atrevir-me a acompanyar a na Linita a sa platja de ses Figueretes amb el propòsit de fer es primer bany de sa temporada. Ha passat mig mes de juliol i ja tocava.

 


Era un dia perfecte, s'hora adequada, al migdia, temperatura ideal, el sol lluent. Tot semblava que s'idea tindria un èxit absolut. S'estiu ja havia començat feia dies.

Primer de tot crema solar per tot el cos, salutació a tots/es els habituals veïns de cada any i una primera presa de contacte amb l'aigua fent una caminada per sa vorera de la mar. Això si, s'aigua per mitja cama sense arribar a ses "partes nobles".

Na Linita s'ha tirat a la mar i ha començat a nadar fins a lluny. Diàriament arriba fins a sa quarta boia. Ella ja fa dies que neda a sa platja i tots els socorristes ja la tenen fixada. És s'única que neda fins a tan lluny i la vigilen des dels seus llocs d'observació. 

Em deia "tirat, tirat .. S'aigua està caldo". Realitzar es primer bany m'ha costat. He dubtat molt. He passat temps assegut a s'arena i no em decidia. Estava molt tranquil escoltant sa remor de ses ones i prenent es sol.

Però ja no em quedaven arguments. Ja no podia esperar més i fent es valent m'he llançat de cabussó.

Error! Greu error!

S´aigua estava com un "cubito" de gel. Se m'han congelat ses idees i unes "altres coses". He nadat un poc però es meu cos no estava preparat per aquesta forta impressió. Som una persona sensible i molt delicada i a sa meua edat aquestes fortes impressions no són recomanables. No he tingut més remei que tornar a sa vorera de la mar a prendre es sol i recuperar-me enrotllat en una tovallola. S'impacte a s'aigua freda ha estat un colp pel meu delicat cos. Encara no estic preparat.

Ha estat es primer bany de l'estiu però crec que esperaré a finals de juliol o tal vegada millor per agost per tornar-hi.

Ai mare meua ... Quina imprudència que he fet.

Bon estiu a tots/es els fredolecs com jo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario