jueves, 22 de septiembre de 2022

Retrobada d'amics.

Eivissa, 22 de setembre de 2022

RETROBADA D'AMICS.

Segueix disfrutant dels petits plaers que m'ofereix sa vida. El cansament i sa calor de s'estiu a poc a poc s'allunyen. Temps de canvi d'estació. Demà divendres 23 de setembre arribarà sa tardor. Benvinguda!

Arribarà sa calma i amb ella sa satisfacció del retrobament dels amics. Arribaran els dies per disfrutar de sa seua companya passant junts unes hores que recordarem sempre.

En teníem moltes ganes i no volíem esperar més. Ahir per celebrar s'acabament d'aquest calorós estiu res millor que fer un dinar d'amics. M'encanten aquestes trobades!

M'agraden els amics que es desviuen per atendre als seus convidats. M'agrada el seu exemple de generosa hospitalitat.

M'agraden els amics que guarden ses tradicions. Que tenen gust per sa nostra cuina. Que conserven ses nostres costums i mantenen vives ses nostres rels.

M'agrada una taula amb un bon menjar i beure. Atreu s'alegria i fa que flueixi sa vida desgranada en mil converses al voltant de les seues bondats i de ses preferències dels presents.

M'agrada retrobar-me amb els amics i amigues. No conec res millor que tenir s'ocasió de brindar per sa vida en bona companya. M'agrada trobar-me amb ells i deixar-me seduir amb les seues històries, records o vivències.

M'agrada estar allí, a sa fresca i disfrutan de sa companya. Encare que sigui menjant pa amb oli i bevent un got de vi, tancaré els ulls i somiaré.

M'agrada estar envoltat de bons amics. Una bona xerrada, comptar i escoltar anècdotes que alleugereixin s'existència, demanar consells, divertir-nos junts, compartir, somiar .. És el millor remei per dissoldre ses preocupacions.

En resum, m'agrada viure i disfrutar de ses petites coses de sa vida!

Normalment no públic al blog esdeveniments particulars amb família o amics. Tampoc public fotos de persones. Aquestes coses han de quedar a sa memòria dels assistents i no reflectides a un lloc a sa vista de no sabem qui.

Però ho vull dir i no em cansaré de repetir-ho: Amics Paco i Felí, gràcies per ser com sou i per fer-nos passar un dia tan agradable.

Com he dit abans, no publicaré fotos dels assistents. Us deixaré unes fotos del dinar per fer-vos una idea. Si el dinar va ser bo, imaginar-vos sa companya.


 


 

Un dia rodó.

No hay comentarios:

Publicar un comentario