jueves, 3 de junio de 2021

No podem comprar-ho amb sous.

Eivissa, 3 de juny de 2021

NO PODEM COMPRAR-HO AMB SOUS.

 


No m´ho esperava. No vaig adonar-me.Vaig pensar, tal vegada m'he equivocat de lloc. Però no, s'estiu havia arribat i jo no era conscient d'això.

Com altres vegades, s'altre dia vaig anar a caminar pels estanys de platja den Bossa, Sant Francesc de s'Estany i fins al carreró den Blai. Al principi vaig quedar desorientat, perdut. M'havien canviat els colors i semblava que em trobava a un lloc diferent de les darreres caminades.

L'arribada de l'estiu està canviant tots els colors que jo tenia associats a aquest lloc. L'arribada de l'estiu ens porta un munt de colors que no podem comprar amb sous: Els colors dels estanys i la vegetació que els envolten; el color de la terra vermella dels camins; la sortida del sol; els camps acabats de segar; els colors de les pedres del camí; el color de terra remulla i dels xarcos després de les recents pluges; els colors verds i nets dels arbres o els colors de la mar en calma. 

Tot està canviant de color. Tot és diferent. I tot això no podem comprar-ho amb cap cartera.

Estava caminat amb un amic i de sobte ens vam trobar envoltats d'una naturalesa i d'uns colors exuberants. Després de molts de dies de confinament o de moltes hores davant l'ordinador fent feina, el fet de poder sortir i trobar-nos rodejats de natura, respirant aire pur i poder xerrar hores i hores, també és un luxe que no podem comprar-ho amb sous.

Al final de la caminada, a sa torre de sa Sal Rossa, miràvem l'horitzó i jo, a un racó, vaig pensar: Sóc un afortunat. Estic content. El dia m'ha portat uns regals que no tenen preu: la companya d'un amic i l'esplendor d'una natura que tot i l'arribada de l'estiu encara conserva els seus espectaculars colors.

Mirau quins colors.





Haurem de tornar-hi ben aviat. Vam disfrutar.

2 comentarios:

  1. Pep, donc fe del que descrius. Es una passada aquest passeig!👍👍👏👏

    ResponderEliminar
  2. Una autentica maravella...com descrius les cosas...Pepe!!!
    Es un plaer llegirte

    ResponderEliminar