lunes, 16 de noviembre de 2020

Un home confortable.

Eivissa, 16 de novembre 2020


UN HOME CONFORTABLE.


Us agrada el cine de l'oest? Recordau la pel·lícula "Rio Lobo" d'en H. Hawks i protagonitzada per en John Wayne?
Feu memòria: sol post a la pradera, foguera típica, el jove "guapo" i s'al·lota "guapa" festejant i en John Wayne que dorm plàcidament a certa distància. A dia següent, despuntant l'alba, en Wayne se n'adona que l'al·lota dorm al seu costat, ben aferrada al seu cos. Recorden ja l'escena? És molt bona. S'al·lota al veure la sorpresa de John Wayne per haver-lo elegit a ell i no al jove guapo, el tranquil·litza i li diu: "Oh, vostè és un home més confortable".


Idò això. Avui vull xerrar dels hòmens confortables. I per fer-ho parlaré de gates. Si, si ... De gatetes. No rigueu.

 


Sa meua nora vivia amb companya d'una gateta, na Lola, quan va conèixer al meu fill. En Joan és al·lèrgic als gats des de fa molts d'anys. Bé. En Joan acceptà el pac complet: al·lota i gateta inclosa. No va tenir més remei. Avui na Lola està present tots els moments a la vida del meu fill i s'ha convertit en una companya inseparable. Na Lola, si en Joan i na Kat estan junts, sempre triarà i buscarà ses carícies i sa calor d'ell, mai d'ella.
Deixaré a la vostra lliure imaginació com dormen els meus fills, però ja podeu pensar. Ella aferrada a ell com una pagellida.
Definitivament, en Joan és un home confortable.

 


Una història més. Sa meua filla té una gateta, na Gala. És molt manera i sempre està aferrada a ella. El meu nét li fa mil "perreries" i no protesta mai.
He de dir que jo també som al·lèrgic als pèls dels gats i per tant no m'agrada apropar-me a ella. 

Què va passar ahir? Idò mirau ... 

 

Vàrem anar a sopar a casa de la meua filla i no m'havia acabat d'asseure al sofà quan na Gala va posar-se a dormir al meu costat. Fent lleus moviments, a poc a poc, va buscar la millor col·locació i acabà entre les meues cames dormint plàcidament.
El meu nét estava gelós i la molestava. Ella sempre tornava al meu costat.
Jo també som un home confortable. O no? Si voleu confirmació d'això, podeu preguntar a la meua dona, a veure què en diu. Ella també és com ses pegellides.


I valtros, homes que llegiu aquest escrit, sou o no sou homes confortables?

1 comentario: